مزایا و معایب زندگی در آلمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 41
نویسنده : admin

 

آلمان دارای ویژگی های بسیار زیادی است ، اما مانند هر کشور دیگری ، برخی از مزایا و محدودیت ها برای زندگی در آلمان وجود دارد . بر اساس تجربه موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی و دیگر مهاجران جوانب مثبت زندگی در آلمان بیشتر از جوانب منفی آن است . در زیر برخی از مزایا و معایب زندگی در آلمان که بر اساس تجربه زندگی مهاجرین خارجی حاصل شده است را به شما ارائه می دهیم . برای کسب اطلاع در خصوص شرایط مهاجرت به آلمان با در تماس باشید .

نگاهی به مزایا و معایب زندگی در آلمان
در شاخص کیفیت زندگی ، آلمان به دلیل زیرساخت های حمل و نقل ، ایمنی و مراقبت های بهداشتی به طور کلی در رتبه نهم است . از معایب آشکار آن آب و هوای نامطلوب آن است ، بیش از یک سوم از مهاجران ( ۳۶% ) احساس نارضایتی از آب و هوا دارند . با این وجود ، ۸۹ درصد مهاجران از محیط طبیعی آلمان بسیار رضایت دارند . در ادامه مزایا و معایب زندگی در آلمان را به تفصیل توضیح می دهیم .

این کشور با برخورداری از صنایع بسیار پیشرفته یکی از قطب های برتر اقتصادی جهان است . سیستم آموزشی آلمان نیز در سطح جهانی بسیار با کیفیت است . همه این عوامل سبب شده تا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های اروپایی به شمار آید .

مزایای زندگی در آلمان
آلمان یکی از بهترین سیستم های جاده ای در اروپا را داراست و بهشت هواخواهان ماشین است ، اما در حقیقت شما به دلیل شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته در این کشور نیازی به ماشین ندارید . حمل و نقل عمومی در آلمان عالی است ، و می توانید از اتوبوس ، تراموا یا قطار انتخاب برای جابه جا شدن استفاده کنید .
با توجه به موقعیت مرکزی استراتژیک آن در اروپا ، سفر به بسیاری از نقاط اروپا بسیار آسان است .
به عنوان یک قاعده کلی ، از دیر رسیدن اجتناب کنید . وقت شناسی در آلمان بسیار جدی گرفته می شود و اگر دیر به وقت ملاقات تعیین شده برسید به شما اخم می کنند .

بیمه درمانی در آلمان اجباری است و می توانید مطمئن باشید که از یک سیستم عالی مراقبت های بهداشتی برخوردار می شوید . شما می توانید بیمه خصوصی یا عمومی را انتخاب کنید .
تحصیلات کالج / آموزش دانشگاهی ( و همه آموزش های دیگر ) در آلمان رایگان است . اگر قصد دریافت تابعیت و اقامت آلمان را دارید گزینه مهاجرت تحصیلی به آلمان یکی از بهترین گزینه ها است . در مقایسه با لندن ، بروکسل و خیلی از دیگر جاها ، هزینه زندگی در آلمان بسیار ارزان است .

معایب زندگی در آلمان

معایب زندگی در آلمان
پیدا کردن یک کار نیز می تواند برای یک مهاجر سخت باشد ، به خصوص اگر به زبان آلمانی تسلط نداشته باشید . برای کار در اکثر کسب و کارها در کشور آلمان ، حتی برای کارفرمایان آمریکایی ، باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید .

اگر آلمانی صحبت نکنید ، ممکن نیست آسان به محافل اجتماعی راه یابید . اگر چه جوانان معمولا به زبان انگلیسی تسلط دارند ، به نظر می رسد برای خارجیانی که آلمانی صحبت نمی کنند ، ارتباط با مردم واقعا سخت باشد . ( به استثنا برلین ) .

افرادی که به مشتریان خدمت رسانی می کنند ، اصلا خون گرم و صمیمی نیستند و سرویس خدمت رسانی بسیار بد است . در بررسی مزایا و معایب زندگی در آلمان بزرگترین معایب زندگی در آلمان ، آب و هوای بسیار سرد این کشور است .
در آلمان شما زمان کمی برای خرید دارید . چرا که در طول هفته ، همه مغازه ها از ۹ تا ۷ کار می کنند ، که این هم زمانی است که شما نیز کار می کنید . و یکشنبه ، همه جا تعطیل است . در آلمان هزینه های زندگی واقعا کم است اما بیشتر حقوق صرف مالیات می شود . مسافرت با قطار در آلمان گرانتر از هواپیما است .

درباره کشور آلمان
کشور آلمان به لحاظ جغرافیایی در مرکز اروپا واقع شده است و از شمال با دریای شمال ، دریای بالتیک و دانمارک و از غرب با هلند ، بلژیک ، لوکزامبورگ و فرانسه ، و از جنوب با سوئیس و اتریش ، از شرق با جمهوری چک و لهستان مرز مشترک دارد . علاوه بر این ، این کشور مرز دریایی با سوئد و انگلستان را در اختیار دارد .

زبان رسمی مردم این کشور زبان آلمانی است و پایتخت آن شهر برلین می باشد . از نظر آب و هوایی ، کشوری با آب و هوای معتدل قاره ای بدون دوره های پایدار سرد و گرم است . اقامت در آلمان به معنای زندگی و کار در یکی از پویاترین ، مترقی ترین و جالب ترین کشورهای اروپایی است . علاوه بر این ، آلمان سطح بالایی از زندگی ، رویدادهای فرهنگی در سطح جهانی و امکانات تفریحی برای همه ارائه می دهد .

منبع:.rajaby.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: